יום שלישי, 20 באוגוסט 2019

תיקון שלטים חומים, מקומיים ממליצים והכנות לחגים

הקיץ הזה הוא, ללא ספק, בסימן של יוזמות מהשטח.
במהלך חודש יולי למעלה מ 500 מטיילים נהנו ממיזם לילות קיץ קרירים ברמת הנגב, ובמהלך אוגוסט משכו אירועי קיץ של כוכבים מטיילים ומבקרים מכל הארץ לאירועים מגוונים ומיוחדים בחוות השונות. מיזם "אבק כוכבים" הפיח רוח קסומה ברחובות רובע דרכי הבשמים.
בשלושת המקרים התיירנים הם אלה שנטלו את המושכות- השקיעו זמן, כסף ואנרגיה והובילו את המהלכים, והמועצות וגופים נוספים (הרשות לפיתוח הנגב והגליל, מעו"ף, משרד התיירות)נתנו את התמיכה הכלכלית שאיפשרה לצמצם סיכונים ולהצמיח את היוזמות המקומיות הללו.

סיכום של לילות קיץ קרירים התקיים ביום ראשון האחרון, ועלו בו לקחים חשובים וטובים, שיאפשרו לנו לקדם אירועים דומים בעתיד.


עברנו את אמצע הקיץ וזה הזמן להתחיל להסתכל קדימה ולתכנן את החגים.
פסטיבל משקים פתוחים בפתחת ניצנה ייצא לדרך השנה בין ה 15 ל 18 בספטמבר, וכרגיל, כביש 10 עתיד להיפתח במהלך חול המועד.

חומרים לקראת סוכות
אנחנו בונים את לוח הפרסומים והשיווק ולכן- אנא שילחו לנו פרטים- מידע ותמונות על כל הפעילויות והאירועים המתוכננים במהלך החג.


המלצת המקומיים
במהלך השנה הבאה אנחנו ורצים להגביר את נוכחות הוידאו שלנו ברשתות החברתיות ובדיגיטל באופן כללי. לשם כך אנחנו זקוקים להרבה קטעי וידאו קצרים ומזמינים. מצורפת דוגמה- מקווה שתהנו. 
אנא עזרו לנו ושילחו סרטונים קצרים על המקום האהוב עליכם/ן או הפעילות האהובה עליכם/ן. הסרטון יכול להיות בעברית או באנגלית, הוא יכול להיות מצחיק, שנון, רגשי או אינפומרטיבי- מה שבא לכם. 30-60 שניות של "המלצת המקומי". האיכות לא חייבת להיות מקצועית, ההיפך- קול אישי ואותנטי. ואם בא לכם יותר מסרטון אחד- מה טוב!


מנטורים מהשטח
לאחרונה קיבלנו פניות ממספר תיירנים מובילים במרחב המוכנים להקדיש מספר שעות בחודש לטובת מנטורינג לעסקים מתחילים או מתפתחים. מדובר על תיירנים בעלי ניסיון שהסכימו להתנדב לטובת יזמים ובעלי עסקים אחרים- לסיוע בהקמת מיזם חדש, לתכנון התרחבות, לתכנון אסטרטגי או לפנייה לקהלים חדשים. אם יש בעל/ת עסק המעונים בליווי כזה - אנא פנו אלינו במייל. 

שלטים חומים


כבר מספר חודשים שאנחנו מקבלים תלונות על מצב השילוט החום ברחבי הר הנגב. הפניות נוגעות לשני תחומים- מצב התחזוקה של שלטים קיימים, ושילוט חום חדש שיש צורך להציב. 
טיפול נקודתי בשלט כזה או אחר לא ייתן מענה לבעיה, ולכן אנחנו מבקשים את התגייסותכם/ן:

בקישור המצורף ניתן להעביר דיווחים מצולמים על שלטים ברחבי האזור. אנא סייעו לנו לרכז את כל השלטים שזקוקים לטיפול כדי שנוכל לדרוש עבורם את המשאבים הראויים מנת"י וממשרד התיירות.





עומסים על כביש 40
בעקבות סגירת שדה דוב הורגשו על כביש 40 במהלך הקיץ עומסי תנועה גבוהים מהרגיל של נופשים באילת שהעדיפו לנסוע ברכב מאשר לטוס לשדה התעופה בתמנע. אנחנו עומדים בקשר עם משרד התחבורה ונעדכן על התפתחויות להתמודדות עם כמויות התנועה הללו.


קורס מדריכי יין ויקב בהר הנגב
אתמול התקיים המפגש הראשון של קורס מדריכי יין ויקב בהר הנגב.
תודה לצבי רמק מייקב שדה בוקר על האירוח והטעימות, תודה לקיבוץ שדה בוקר על האולם, תודה לאילנית צמח על ההדרכה המרתקת, תודה לקרייג על הארגון והלוגיסטיקה ותודה גדולה לאגף להכשרה מקצועית במשרד התיירות. מדי פעם נשלח תמונות רק בשביל לעשות לכולם שמח בנשמה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה