יום שלישי, 29 בינואר 2019

אירוויזיון 2019- מה זה קשור לנגב?

אירוויזיון 2019 יתקיים בתל אביב באמצע מאי- 14-18 לחודש, ימים שלישי עד מוצ"ש.
על פי הערכות משרד התיירות ואנשי המקצוע, צפויים סביב אירועי האירוויזיון עשרות אלפי תיירים בתל אביב ובישראל, לצד צפי לגידול דרמטי בחיפושי רשת למידע רלבנטי. הביקוש התיירותי הצפוי כל כך גבוה שעיריית תל אביב בחרה לדחות את העלאת הארנונה המתוכננת על דירות AIRBNB עד לאחר המופע, כדי לא לפגוע בהיצע הלינה בעיר.
אז מה זה קשור אלינו?

הצפי הוא כי אירועים אלה, ייצרו באירופה מאות אלפי חיפושי מידע סביב השמות: תל אביב וישראל, אולם ככל הנראה רוב הקהל שיגיע לאירוע לא ייצא מתחומי מדינת תל אביב. נוסף על כך חשוב להבין שרבים בתעשיית התיירות בישראל מזהים את הפוטנציאל סביב אירוע האורוויזיון, ומילות חיפוש הקשורות ישירות לאירוע הן יקרות מאוד לרכישה. בכל זאת יש כאן כמה הזדמנויות חשובות-
1. המוני התיירים שיגיעו לאירוע ימלאו את מקומות הלינה בתל אביב ובסביבותיה. 

הביקוש הצפוי גורם כבר עכשיו לעליית מחירים חדה באזור זה. התיירים ה"רגילים" לעונה זו עשויים בהחלט "להידחק" ולחפש מקומות אחרים לבלות בהם חופשה שקטה. תיירים אלה מחפשים בדיוק את ההפך מהרעש, הצפיפות וההמון, ואפשר יהיה לדוג אותם באמצעות מיקוד במילות חיפוש שתהיינה הרבה פחות פופולאריות (ולכן פחות יקרות)- relax, quiet, peaceful vacation בצירוף מילים שטבועות עמוק בDNA התיירותי של המדבר הידידותי שלנו scenery וגם desert.

בכל מקרה אנו ממליצים לכל התיירנים העוסקים בתיירות נכנסת, להגדיל את נוכחותם באנגלית (ושפות אירופאיות אחרות) ברשת, שכן מדובר בהזדמנות חשיפה משמעותית וחריגה.

2. עד למועד האירוויזיון עתיד שדה התעופה רמון בתמנע, שנפתח בשבוע שעבר לטיסות פנים, להיכנס לפעילות מלאה. לוח הטיסות טרם פורסם, אולם סביר להניח שחלק לא מבוטל מבאי האירוויזיון ינחתו וימריאו משדה זה. ייתכן בהחלט שחלקם יוסיפו כמה ימים לשהותם בישראל, וכאן טמונה הזדמנות- כדאי כבר עכשיו לשתול באתרי האינטרנט שלכם ובדפי הפייסבוק משפטים באנגלית המעידים על קרבת אתר התיירות שלכם לשדה התעופה. לאתרי לינה חשוב להוסיף את הדגש הזה גם במנועי ההזמנות השונים, ובכלל לפרסם מעל כל במה דיגיטלית אפשרית כמה אתם קרובים לשדה החדש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה