יום שלישי, 29 בינואר 2019

פורום תיירות שדה בוקר

פורום התיירות, המתקיים בליווי של מעו"ף, יתכנס במהלך השנה הקרובה, ויעסוק בקביעת היעדים לעבודת פיתוח התיירות באגן שדה בוקר-משאבים.
הפורום נולד מתוך רצון של תיירנים ובעלי עסקים להשפיע על מהלכי הפיתוח הנעשים באזורם, וכדי לזהות ולשמור על הציביון הייחודי של אזור שדה בוקר תחת מותג העל Friendly Negev Desert.
ועדת התיירות של רמת הנגב מתכנסת כבר שנה בפרום מצומצם יותר, אולם הפורום הוא הזדמנות לגייס מגוון רחב יותר של בעלי עסקים ובעלי עניין, לקבוע יעדים ולהתוות תכניות פעולה. ואכן, למפגש אתמול הגיעו נציגים ממגוון אתרי תיירות וממגוון תחומי עשייה-
חאנים, צימרים במדרשת בן גוריון, חברות ג'יפים וחברות להפקות אירועים, קייטרינג, חוות בודדים, אתרי מורשת, נציג רט"ג, אתרי אירוח קיבוציים וחברות טיולי אופניים.

עצם קיומן של פגישות סדורות והצפה של צרכים, אתגרים והצלחות בפורום רחב, הוא כר לשיתוף פעולה עסקי שעד כה היה חסר מאוד באזור שדה בוקר.

את הפורום מלווה מר אורן אלטמן- יועץ מקצועי של מעו"ף עם עבר עשיר במלונאות (כולל ניהול פונדק רמון), שאחראי להוביל את דיוני הפורום, לקבוע את לוח המפגשים ולהנחות את ההוצאה לפועל של ההחלטות שיתקבלו.

להצטרפות לפורום מוזמנים לפנות לחיים ברגר, יו"ר ועדת תיירות רמת הנגב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה