יום חמישי, 12 בספטמבר 2019

אירוע דרמטי שאולי לא שמתם לב אליו

בראשית ספטמבר התבשרנו על כישלון המכרז לשיווק מגרשים מלונאיים במצפה רמון. זוהי התפתחות דרמטית שתשפיע על מצפה רמון בטווח הבינוני והארוך.

סיכומי הקיץ
בימים אלה אנו עורכים סיכומים של הקיץ.
סיכום קיץ של כוכבים ואבק כוכבים כבר נערכו, וכעת אנחנו מסכמים את הפעילויות הללו, ובקרוב נוציא סיכום ומסקנות, ונתווה את יישום המסקנות לשנה הבאה.

דוח תפוסות וביקושים
במקביל אנחנו אוספים חומרים להוצאת דוח תפוסות וביקושים. בתי מלון ואתרי אירוח, לצד הגנים האלומיים באזורנו, כבר מסרו נתוני תפוסה מתחילת השנה. אתם מוזמנםי לתרום מידע על העסק שלכם. הדוחות התקופתיים מיועדים לזהות מגמות אזוריות ולאפשר לכם להיערך לקראת החודשים הקרובים.

בנק צילומי סטילס מסובסד
פרויקט בנק צילומי תדמי סטילס יוצא לדרך!!
מועצה מקומית מצפה רמון ומועצה אזורית רמת הנגב מסבסדות הזדמנות שיווקית חד פעמית לכל בעלי העסקים התיירותיים!
רוצים גם? מלאו את השאלון 


שיווק אזורי וקידום לחגים
כפי שכבר נדון כאן לא מעט, המגמה של נסיעה לסיני או טיסה לחו"ל בטיסת לואו קוסט בחגים משפיעה עלינו, ולא עושה רושם שעתידה להשתנות בקרוב.
מגמות אלה יוצרות חלופה לחופשה בנגב ומשנות את הנחות היסוד שלנו בדבר סדרי העדיפויות השיווקיים. אם בעבר הנחנו שאין סיבה לשווק במיוחד עבור החגים- כי מדובר בתקופה חזקה ממילא, הרי שנראה שהתקופה כבר לא כל כך  "חזקה" ונכון להקצות לפחות חלק מתקציב השיווק גם לתקופה זו, כדי לתחזק את הביקושים. 

לשם כך נקצה תקציבי קידום ממומן, וככל הנראה נפעל מול "טיולי" לשיווק אזורי. בנוסף מתקיימים מספר אירועים במרחב שייזכו לקידום ממוקד:
פסטיבל משקים פתוחים בניצנה, ואירועים אחרים שמופקים על ידי שותפויות של תיירנים (מוזמנים להפנות את תשומת ליבנו אם טרם עשיתם זאת).

לאור זאת, ולאור העובדה שסוכות השנה נופל מאוחר, מזג האוויר צפוי להיות נעים, ולמשפחת ישראלי היתה הזדמנות "להתאושש" מחופשות הקיץ על כל עלויותיהן, אנו מעריכים שבסבירות גבוהה תיתכנה תפוסות גבוהות יחסית, גם אם הן עוד לא מורגשות ביומן ההזמנות. הקהל הישראלי נעשה ספונטני יותר ויותר עם השנים, וכדאי מאוד להיערך לביקושים גבוהים של הרגע האחרון. 
זאת לצד מספר גבוה של "מתעניינים לרגע" באטרקציות על כביש 40, בעקבות התנועה המוגברת לסיני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה