יום רביעי, 18 בספטמבר 2019

שיווק סוכות- הבחירות הסתיימו ונגמרו התירוצים!

כפי שהודענו בעדכון הקודם, אנו נערכים לקידום דיגיטלי לקראת סוכות.
על מנת שנוכל לתת חשיפה למספר רב יותר של אתרים אנו עושים שימוש באלבום תמונות מעוצב שהקלקה עליו מובילה אל עמוד הלינות/פעילויות.
הרעיון הוא לקבל תמונות מעוררות השראה, מעניינות, כיפיות, מזמינות... הבנתם

לחיצה על התמונות תוביל אתכם לדף הקטגוריה "פעילויות" או "לינה" באתר האינטרנט שלנו.

בעלי אתרי לינה, נשארו לכם ימים פנויים בחג?
מפעילי אטרקציות, עדיין לא מלאים בהזמנות?
הפעולות הבאות ידרשו מכם 7 דקות, ו-0 שקלים חדשים:

1. חפשו תמונה/תמונות טובות שמושכות את העין לעסק שלכם.
2. שילחו לנו אותן במייל או דרך הקישור הזה
3. היכנסו לדף הלינות או הפעילויות וודאו שכל פרטים נכונים.

אין לנו זמן רב, ולכן במקרה זה - כל הקודם זוכה. הקרוסלות מוגבלות ל 10-5 תמונות.
אנחנו שומרים את הזכות להימנע מהעלאה של תמונות באיכות נמוכה.

אתר האינטרנט שלנו כבר ותיק. האתר איננו אטרקטיבי ואיננו מושך, להתנועה אליו מגיעה רק בזכות קמפיינים.
אנחנו מתחילים תהליך אפיון מסודר כדי להיערך להקמה של פלטפורמה חלופית- קלילה יותר, נוחה יותר, ויזואלית וכמובן- Mobile First.
מאוד נשמח לתיירנים שיובילו את המהלך הזה יחד איתנו. אנא הקדישו כמה דקות וכיתבו לנו איך לדעתכם צריך להיראות אתר האינטרנט של המדבר הידידותי בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה