יום שישי, 26 ביוני 2020

מפת התיירות החדשה

בימים אלה אנו עובדים על מפת התיירות האזורי תהחדשה של תיירות הר הנגב.

למה צריך מפה חדשה?

Credit- SlamHam
  1. המפה הנוכחית עוצבה והופקה בשנת 2015-2016. וכללה רק את רמת הנגב ומצפה רמון. מאז הצטרפה ירוחם לשותפות, נוספו אתרים ועסקים, נעלמו עסקים, והשתנו מעט התנהגויות הצרכנים כפי שאנחנו מבינים אותן.
  2. עד היום המפה והנכסים השיווקיים האחרים שלנו לא דיברו בואתה שפה עיצובית. חשוב לנו ליצור רציפות בכל הפלטפורמות שלנו, ולהעלות את הרמה מבחינת המיתוג האזורי.
  3. ברמה הטכנית, המפה לא התקשרה עם אתר האינטרנט. לא היו עד היום הפניות ברורות לדפים באתר מתוך המפה.

האם המפה מחליפה את מפות סימון השבילים?

לא. מפת התיירות האזורית אמורה לאפשר למבקרים באזור להתמצא כללית במרחב. מפות סימון השבילים מיועדות למטרה ספציפית של התמצאות בשטח, באזור טיולים מצומצם יחסית. אנחנו מאוד גאים להיות האזור התיירותי המוביל בארץ מבחינת זמינות בחינם של מפות סימון שבילים איכותיות. והשאיפה היא להרחיב את המצאי.
בסך הכל נגיע בשנתיים הקרובות למצאי של 5 מפות סימון שבילים מקומיות (כל אחת בשתי גרסאות שפה), יחד עם מפת תיירות אזורית אחת. 

מה יופיע במפה? 

ככלי להתמצאות אזורית המפה תכלול כבישים וסימונים של נקודות לאורך הכבישים. בנוסף יופיעו הגנים הלאומיים ואתרים בולטים אחרים. ככלל לא יהיה אינדקס במפה, ולא כל העסקים יופיעו. אין מקום במפה לעושר המידע, ולכן יהיו הרבה הפניות לקישורים אינטרנטיים. 
המפה מיועדת לשוהים במרחב, וסביר להניח שהם כבר בחרו את אתר הלינה שלהם. לכן אתרי לינה לא יופעו במפה. 

האם אפשר לפרסם במפה ?

כן. כמו בכל המפות אתם יכולים לרכוש שטחי פרסום. הפעם מרכזים את הפרויקט שני ומור, ואתם יכולים לפנות ישירות אליהם לפרסום במפה. פרטים בקובץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה