יום חמישי, 25 ביוני 2020

קמפיין לילות קיץ קרירים

השנה, בפעם הראשונה, יוצאות שלוש המועצות שלנו בקמפיין אזורי מרוכז לקידום פעילויות הקיץ השונות.
ריכוז המאמץ השיווקי לקמפיין אחד הוא חיוני כי השנה כל תעשיית התיירות כולה מתחרה על ליבו של התייר הישראלי, ומדובר על עונת הקיץ שבה, מסורתית, החוזקות שלנו אינן ברורת לקהל הישראלי. 

המגוון הוא עצום. ולמרות החפיפה בחלק מהפעילויות, האזורים השונים בהר הנגב מצליחים להשלים אחד את השני מבחינת ההיצע התיירותי.
הבנה זו מצד אחד מכריחה אותנו לרכז את כל הפעילויות בפלטפורמה אחת, ומצד שני מאפשרת לנו לרכז את כל התקציבים לאגרוף מרוכז.
במסגרת הקמפיין יעלה אתר אינטרנט ייעודי שבו יופיעו כלל הפעילויות, האירועים והתכניות בחלוקה לפי שבועות (מתוך 8 שבועות הקיץ), ובחלוקה לפי אזורים. 

 פאר לוין וזהר קוק גנות -הדמיה בלבד


הגולשים יוכלו לשוטט באתר, ובלחיצה על אחת הפעילויות יופנו לדף האינטרנט הישיר של אותו מיזם.

חשוב להדגיש- הנחיות משרד הבריאות ומשרד התיירות מחייבות כרגע הרשמה מראש לכל הפעילויות. חשוב להכין כבר עכשיו טופס הרשמה (או רכישת כרטיסים) באתרי הבית של הפעילויות שלכם.

עסקים ספציפיים- לינה והסעדה, ימשיכו להופיע, אבל רק ב"עומק" האתר. בחזית, כאמור, יוצגו עושר הפעילויות והאירועים השונים שיתרחשו בכל רחבי המרחב.

מה עליכם לעשות? 

1. עדכנו אותנו על כל אירוע או פעילות שבכוונתכם/ן לקיים במהלך הקיץ.
2. ודאו עם הרכז/ת האזורי/ת שלכם שאתם/ן אכן מופיעים במקום הנכון באתר.
3. הכינו טופס הרשמה או רכישת כרטיסים לפעילות שלכם.

מה יהיה תקציב הקידום של הקמפיין?

המקפיין יעלה באמצע השבוע הבא ברשתות החברתיות, בבאנרים באתרי חדשות ובפורטלים, ויקודם בסך הכל ב למעלה מ 90,000 ש"ח, מהתקציב המשולב של המועצות. לתקציב זה יצטרפו תקציבי הקידום של האירועים הגדולים במרחב שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה