בוקר טוב, סופ"ש נעים.
עבר
זמן רב מאז העדכון האחרון ועל שולחננו הצטברו נושאים רבים. בשל חשיבותם הרבה, חילקנו
אותם לפוסטים שונים, ואתם מוזמנים לבחור לקרוא בהרחבה את אלה מהם שמעניינים עבורכם
באמצעות לחיצה על הקישור.
בחודש
וחצי האחרונים כולנו, בכל שלוש המועצות, עסוקים בגיוס משאבים ויצירת הזדמנויות
עבורכם ועבורכן. מטרתנו הינה לייצר כלים שונים ומגוונים על מנת שנוכל לסייע למגוון
רחב ככל האפשר של צרכים ואתגרים שנוצרו בעקבות משבר הקורונה.
בתקופה
זו אנו עדים להתגייסות מרגשת של תיירנים ותיירניות, יזמים ויזמיות הדוחפים קדימה
ומניעים שוב את גלגלי השיווק. אתרים רבים במרחב מדווחים אודות ביקושים יפים ותפוסות
מרשימות בסופי השבוע, אך אצל הרוב המכריע, אמצע השבוע עדיין ריק מביקושים. נתונים
אלה אינם מפתיעים בהתחשב בעונה ובעובדה שבעת הזו, יש רק תיירות פנים, שעיקרה מפלח
המשפחות (ואין שוק מאורגן של אמצע השבוע)
יש עוד נושאים רבים על הפרק: עבודה מאומצת עם פיקוד דרום על פתיחה של כביש 10, סימון שבילים חדשים, מערכת הזמנות אזורית לפעילויות, קורסים והכשרות, מחקר וניטור ועוד ועוד, אבל הפוסט הזה גם כך כבר נהיה ארוך מדי:
סיור תיירנים (שהיה) לפתחת ניצנה וסיור תיירנים (שיהיה) לשדה בוקר
ניצלנו
את תקופת השקט היחסי שנכפתה עלינו, ויצאנו להכיר את עסקי התיירות בניצנה.
סיור
זה היה רק הראשון, הסיור הבא יתקיים בשדה בוקר בתאריך 29/6/20. לפרטים נוספים.
בסוף
הקיץ יתקיים סיור למצפה רמון.
סיורי אינסטגרמרים ומרתון צילום
בשנה שעברה יזמה טלי בריל שלנו סיור לקבוצת אינסטגרמרים/יות מובילים/ות.
ההצלחה של הסיור בשנה שעברה הובילה אותנו ליזום סיור של קהילת אינסטגרם ישראל במצפה רמון, שהיה הצלחה אדירה, ומרתון צילום בפתחת ניצנה, שיצא לדרך אתמול. לקריאה נוספת.
יח"צ זמני יח''צ קבוע
עם תחילת ההקלות על התיירות, גייסנו את איה דבורין ממשרד פאר לוין לריכוז מאמץ יחצני עבור עסקי התיירות שלנו. איה עשתה עבודה נפלאה ואנו מודים לה מקרב לב. לפירוט הפרסומים והכתבות.
בימים אלה הושלם תהליך הבחירה של משרד היחצ הקבוע שלנו, ובתחילת יולי ייכנסו לעבודה. לפרטים נוספים.
קמפיין הקיץ
השנה אנו מרכזים את כלל מאמצי השיווק שלנו לקמפיין מרוכז תחת השם הממותג "לילות קיץ קרירים בהר הנגב", אשר יהווה מטריה כוללת לכל פעילויות הקיץ של שותפות התיירות הר הנגב. בקמפיין יושקע תקציב קידום כולל של כ- 130,000 ₪. מה יפורסם? איך מצטרפים?
מפת תיירותכפי שכבר פורסם, אנו ממשיכים לעבוד על מפת התיירות האזורית החדשה.
אנו מקווים שהמפה בגרסה העברית תהיה מוכנה עד אמצע הקיץ.
למה צריך מפה חדשה? האם זו המפה היחידה? למי המפה מיועדת? מה מופיע במפה?
אנו מקווים שהמפה בגרסה העברית תהיה מוכנה עד אמצע הקיץ.
למה צריך מפה חדשה? האם זו המפה היחידה? למי המפה מיועדת? מה מופיע במפה?
אתר אינטרט
בשבועות האחרונים נאלצנו להחליף
את אתר האינטרנט הישן שלנו פעמיים, ולהקים במקומו אתר זמני (הדבר נובע מאילוצים של
קמפיין היציאה מהקורונה של משרד התיירות, ומקמפיין הקיץ שלנו).
ביום שלישי תעלה גרסה מותאמת לקמפיין הקיץ.
התפיסה העדכנית שתעמוד בבסיסו היא שונה מזו שהובילה אותנו עד היום, ושונה ממה שמקובל בקרב אתרי תיירות מקבילים בארץ . מוזמנים לקרוא
מאחורי הקלעים החלה העבודה על אתר האינטרנט הקבוע של תיירות הר הנגב, שילווה אותנו בשנים הקרובות.
ביום שלישי תעלה גרסה מותאמת לקמפיין הקיץ.
התפיסה העדכנית שתעמוד בבסיסו היא שונה מזו שהובילה אותנו עד היום, ושונה ממה שמקובל בקרב אתרי תיירות מקבילים בארץ . מוזמנים לקרוא
אירוע יקבים ויין ראשון בנגב
בסוף הקיץ יתקיים לראשונה
אירוע יין מרכזי שיקדם את "דרך היין בהר הנגב" וישרת את ייקבי הר
הנגב. בפעם הראשונה במרחב שלנו, נקבץ את כלל היקבים ויצרני היין לאירוע מרכזי
אחד, שיחשוף את העושר, את הטרואר הייחודי שלנו (אדמת הר הנגב המהווה כר גידול
ייחודי לענבי יין), ואת התוצרת האיכותית של הר הנגב בתחום היין. האירוע מתאפשר בזכות תמיכה נדיבה של קרן מיראז'.
איפה ? מתי בדיוק? מי? כמה
ועוד?
בשבוע הבא, אחרי סגירת
התקציב סופית, ייפנו יזמי האירוע בפרסום מסודר.
בסוף הקיץ יתקיים לראשונה
אירוע יין מרכזי שיקדם את "דרך היין בהר הנגב" וישרת את ייקבי הר
הנגב. בפעם הראשונה במרחב שלנו, נקבץ את כלל היקבים ויצרני היין לאירוע מרכזי
אחד, שיחשוף את העושר, את הטרואר הייחודי שלנו (אדמת הר הנגב המהווה כר גידול
ייחודי לענבי יין), ואת התוצרת האיכותית של הר הנגב בתחום היין. האירוע מתאפשר בזכות תמיכה נדיבה של קרן מיראז'.
איפה ? מתי בדיוק? מי? כמה
ועוד?
בשבוע הבא, אחרי סגירת
התקציב סופית, ייפנו יזמי האירוע בפרסום מסודר.
תחנת המידע התיירותית במצפה רמון
חנוכת מצפור ברק ועמיחי
קרדיט דניאל בר |
קרדיט רחף צילום פרויקטים- באדיבות חמ"ת |
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה